Nieważny kredyt frankowy !! Prawomocna wygrana z Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu!!!

Dnia 31 lipca 2022 r. w prowadzonej przez naszą kancelarię sprawie frankowej o sygn. akt I ACa 3009/22  zapadł  prawomocny wyrok przeciwko Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu wydany przez Sąd Apelacyjny w Łodzi I Wydział Cywilny. Sąd pomimo apelacji  pozwanego banku od wyroku Sądu Okręgowego w Sieradzu z dnia 20 października 2022 r., sygn. akt I C 147/22  utrzymał unieważnienie kredytu frankowego w mocy i  zasądził od pozwanego na rzecz powodów koszty postępowania apelacyjnego w wysokości 8.100,00 zł. Sprawę prowadził osobiście radca prawny Grzegorz Ledwoń. Sprawa dotyczyła umowy kredytowej z Santander Consumer Bank S.A. z 2008 r. Sąd Apelacyjny w całości podzielił stanowisko wyrażone przez  Sąd pierwszej instancji uznając  umowę kredytu zawartą z naszymi Klientami za nieważną. Postanowienia zawarte w umowie kredytowej  bezsprzecznie kształtowały prawa i obowiązki naszych Klientów w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając interesy kredytobiorców  jako konsumentów. Nie budzi wątpliwości, że przedmiotową umowę należało uznać za nieważną.

Nasza Kancelaria skutecznie reprezentuje Klientów w sporach z bankami. Sprawy frankowe, w tym unieważnienie kredytu frankowego. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią tel.: 791 404  669.