Bank chciał wynagrodzenia za korzystanie z kapitału !!!Oddalenie powództwa Santander Consumer Bank S.A. we Wrocławiu!!!

Wyrokiem z dnia 28.07.2022 r. Sąd Okręgowy w Częstochowie w sprawie pod sygn. I C 154/23 oddalił w całości powództwo Santander Consumer Bank S.A. we Wrocławiu przeciwko naszym Klientom, obciążając bank w całości kosztami postępowania. Wyrok jest nieprawomocny.

Sprawę prowadził Radca prawny Grzegorz  Ledwoń.

Sprawa dotyczyła umowy kredytowej, która została już prawomocnie uznana za nieważną. Na kanwie niniejszej sprawy brak było podstaw faktycznych i prawnych na podstawie, których bank  mógłby domagać się wynagrodzenia za korzystanie z kapitału wobec nieważności umowy kredytu, do której sam doprowadził (wobec zawarcia w swoim wzorcu umownym klauzul abuzywnych).

Nadto wystąpienie z takim roszczeniem musiało również podlegać oddaleniu  wobec sprzeczności z zasadami współżycia społecznego.

Sąd Okręgowy w Częstochowie uznał, że bankowi nie przysługują uprawnienia do żądania wynagrodzenia za korzystanie z kapitału oraz odsetek w sytuacji unieważnia umowy o kredyt hipoteczny.

Nasza Kancelaria reprezentuje klientów w sporach z Bankami. Warto więc udać się do  prawnika (radcy prawnego lub adwokata), który specjalizuje się w sprawach finansowych oraz kredytach frankowych. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią pod nr tel.: 791-404-669.

#radcaprawny #prawnik #adwokat #częstochowa #lubliniec #bezumownekorzystaniezkapitału #oddłużanie #oddłużenia #skutecznyprawnik #franki #wygrana #konsument #kredytyfrankowe