Kolejna wygrana Kancelarii z Funduszem Sekurytyzacyjnym!!!

Dnia 14.12.2022 r. Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie wydał wyrok w sprawie sygn. akt I C I C 155/22, w którym umorzył postępowanie co do  kwoty 12.179, 34 zł wraz z odsetkami wobec cofnięcia pozwu w znacznej części przez Prokurę Niestandaryzowany Sekurytyzacyjny Fundusz Inwestycyjny Zamknięty we Wrocławiu  i oddalił powództwo w pozostałej części oraz zasądził na rzecz pozwanego – klienta naszej Kancelarii kwotę 3.617,00 tytułem zwrotu kosztów procesu.

Fundusz Sekurytyzacyjny domagał się od naszego Klienta – pozwanego roszczeń wynikających z umowy cesji wierzytelności zawartej z pierwotnym wierzycielem pozwanego – firmą pożyczkową. Argumenty wskazane przez  kancelarię zostały podzielone przez Sąd Rejonowy w Ostrzeszowie m.in. dotyczące tego, że pozwany  nie wykazał skutecznie, by doszło do wypowiedzenia umowy pożyczki pozwanemu przez pierwotnego wierzyciela, wobec czego wierzytelność nigdy nie stała się wymagalna, a co za tym idzie nie doszło do ważnego przejścia wierzytelności w ramach umowy cesji oraz że za  niedozwolone klauzule umowne uznać należy przede wszystkim postanowienia dotyczące obciążenia pozwanego obowiązkiem zapłaty prowizji stanowiącej równowartość kwoty udostępnionej pożyczki.

Nadto należy podkreślić, ze  przedmiotowa umowa zawiera postanowienia, które należy zakwalifikować jako niedozwolone klauzule umowne sprzeczne z dobrymi obyczajami, na których treść pozwany nie miał jakiegokolwiek wpływu, co zostało dodatkowo potwierdzone wyrokiem Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie I Wydziału Cywilnego z dnia 01.09.2021 r. w sprawie pod sygn. I C 137/21(w sprawie z powództwa naszego Klienta).

W przypadku problemów z Funduszami Sekurytyzacyjnymi lub firmami pożyczkowym warto więc udać się do  prawnika (radca prawny, adwokat), który specjalizuje się w sprawach finansowych i  spróbować unieważnić nieuczciwą pożyczkę. Zapraszamy do kontaktu z naszą Kancelarią tel.: 791 404  669.

#radcaprawny #adwokat #prawnik #zadłużenie #dług #oddłużanie #fundusz  #konsument #pożyczka #kredyt #częstochowa