Prawomocna wygrana w sprawie frankowej! Wygrana w spawie przeciwko syndykowi masy upadłości Getin Noble Bank S.A. w Warszawie!!

Z przyjemnością informujemy, że w dniu 05.04.2024 r. przed Sądem Apelacyjnym w Warszawie, VI Wydziałem Cywilnym w sprawie pod sygn. akt I ACa 3517/23 zapadł  prawomocny wyrok w sprawie  naszych Klientów dochodzących  nieważności kredytu we franku szwajcarskim (CHF).

Zgodnie z wyrokiem Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację pozwanego odnoszącą się do nieważności umowy zawartej z Getin Noble Bank S.A.(obecnie prawa toczy się  przeciwko syndykowi masy upadłości Getin Noble Bank S.A. w Warszawie).

Sąd II instancji utrzymał wyrok Sądu Okręgowego w Warszawie  zgodnie, z  którym umowę zawartą w 2008 r. uznał za nieważną.

Sprawa była prowadzona osobiście przez radcę prawnego Grzegorza Ledwonia.

Sąd odwoławczy podzielił zaprezentowane w pozwie oraz dalszych pismach procesowych  stanowisko kancelarii, iż zawarta pomiędzy stronami umowa zawiera szereg niedozwolonych klauzul umownych, jest nieważna i nie wiąże naszych Klientów jako konsumentów. Wobec takich wadliwości umowa nie mogła ostać się w porządku prawnym.

Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią pod nr tel.: 791 404  669. W przypadku skorzystania z usług naszej Kancelarii Państwa sprawę będzie prowadził doświadczony radca prawny, który specjalizuje się w sprawach frankowych i uzyskał dotychczas dla klientów Kancelarii wiele korzystnych wyroków Sądów.

#radcaprawny #prawnik #częstochowa #odszkodowania #oddłużanie #oddłużenia #skutecznyprawnik #franki #wygrana #konsument #prawomocnywyrok