Kolejny sukces Kancelarii! Wygrana w I instancji z mBank z/s w Warszawie – unieważnienie umowy kredytu frankowego w całości! Wyrok już po 5 miesiącach !!!

Dnia 24.08.2023 r. przed Sądem Okręgowym w Częstochowie I Wydziałem Cywilnym zapadł wyrok w sprawie  naszych Klientów dochodzących nieważności kredytów we franku szwajcarskim (CHF) – powództwo frankowe zostało uwzględnione w całości.

Zgodnie z wyrokiem w sprawie pod sygn. akt I C 183/23 ustalono, że zawarta z mBank S.A umowa kredytu jest nieważna oraz zasądzono od pozwanego banku na rzecz naszych Klientów kwotę 194.437,16 zł wraz z odsetkami ustawowymi za opóźnienie oraz zwrot kosztów procesu w wysokości 11.834,00 zł.

Sprawa była prowadzona przez radcę prawnego Grzegorza Ledwonia.

Sąd Okręgowy w Częstochowie przychylił się do wypracowanej przez naszą Kancelarię argumentacji. Sąd  dostrzegł,  że nasi Klienci  nie byli należycie poinformowani o ryzyku walutowym. W związku z tym cała odpowiedzialność za ryzyko walutowe została przerzucona wyłącznie na nich.

Warto wskazać, że postępowanie w sprawie frankowej zainicjowane zostało pod koniec lutego 2023 r.      a w toku przewodu sądowego odbyła się 1 rozprawa, podczas której doszło do przesłuchania naszych Klientów. Wyrok zapadł zaledwie po 5 miesiącach od wniesienia pozwu do Sądu!

Wspominany wyrok frankowy jest kolejnym, który potwierdza  zaangażowanie i doświadczenie  naszej kancelarii w prowadzeniu spraw frankowych.

Zapraszamy serdecznie do kontaktu z Kancelarią pod nr tel.: 791 404  669. W przypadku skorzystania z usług naszej Kancelarii Państwa sprawę będzie prowadził doświadczony radca prawny, który specjalizuje się w sprawach frankowych.

#radcaprawny #prawnik #adwokat #częstochowa #odszkodowania #oddłużanie #oddłużenia #skutecznyprawnik #franki #wygrana #konsument #mBank