Kolejny sukces Kancelarii! Wygrana w I instancji z PKO BP S.A. z/s w Warszawie – unieważnienie umowy kredytu frankowego!

Dnia 19.08.2022 r. przed Sądem Okręgowym w Częstochowie I Wydziałem Cywilnym w sprawie I C 84/22  zapadł wyrok w sprawie kredytu we franku szwajcarskim (CHF) na korzyść naszych klientów – powództwo frankowe zostało uwzględnione w całości.

Sąd przychylił się do argumentacji przygotowanej przez naszą Kancelarię i przyznał słuszność twierdzeniom podniesionym w imieniu klientów Kancelarii. Sprawa dotyczyła umowy kredytowej Własny Kąt Hipoteczny zawartej z PKO BP S.A. w 2005 r. Ustalono, że umowa kredytu zawarta z naszymi Klientami jest w całości nieważna. Sąd zasądził na rzecz kredytobiorców kwotę 199.009,78 zł z tytułu nieważności umowy kredytu denominowanego do CHF – a więc całą kwotę, jaką wpłacili powodowie na rzecz banku. Nadto pozwany Bank został zobowiązany do pokrycia w całości kosztów procesu.

Sprawa dotyczyła kredytu już formalnie spłaconego. Z powyższego wynika, że mając kredyt spłacony można żądać od Banku niesłusznie pobranych kwot.

Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią pod nr tel.: 791 404  669. W przypadku skorzystania z usług naszej Kancelarii Państwa sprawę będzie prowadził doświadczony radca prawny, który specjalizuje się w sprawach frankowych i uzyskał dotychczas dla klientów Kancelarii wiele korzystnych wyroków Sądów.

#radcaprawny #prawnik #adwokat #częstochowa #odszkodowania #oddłużanie #oddłużenia #sprawygospodarcze #obsługafirm #obsługaprzedsiębiorców #skutecznyprawnik #bph #franki #wygrana #konsument