Kolejna wygrana w sprawie frankowej przeciwko PKO BP S.A.!!! Wyrok po 7 miesiącach !!

W dniu 17 stycznia 2023 r. nasza kancelaria uzyskała kolejny korzystny wyrok w sporze reprezentowanych przez nas kredytobiorców  frankowych  z bankiem. Sąd Okręgowy w Częstochowie  w sprawie pod sygn. akt I C 391/22  uwzględnił roszczenie naszych Klientów w sporze z PKO BP S.A.

Sąd Okręgowy w Częstochowie ustalił  nieistnienie pomiędzy stronami stosunku prawnego wynikającego z umowy kredytu oraz zasądził od pozwanego Banku na rzecz naszych Klientów łącznie kwotę 147.965, 33 zł wraz z odsetkami za opóźnienie oraz zwrot kosztów procesu w kwocie 11.834,00 zł.

Sprawę prowadził doświadczony radca prawny.

Niniejsze postępowanie zainicjowane zostało w czerwcu 2022 r. a w toku przewodu sądowego odbyły się 2 rozprawy, podczas których doszło do przesłuchania naszych  Klientów oraz świadka. Wyrok zapadł zaledwie  po 7 miesiącach  od wniesienia pozwu do Sądu!

Sąd uwzględnił żądanie główne, podzielając argumentację zawartą w pozwie oraz dalszych pismach procesowych, odnoszącą się do nieważności umowy.

Sąd  Okręgowy w Częstochowie podkreślił, że nasi Klienci nie byli należycie poinformowani o ryzyku walutowym oraz nie została im zaproponowana możliwość zabezpieczenia się przed ryzykiem walutowym nawet w ograniczonym zakresie. Nadto  pozwany bank zapewnił sobie prawo do naliczania dodatkowego wynagrodzenia tzw. spreadu walutowego, o którym kredytobiorcy nie zostali poinformowani w chwili podpisania umowy, a co godziło w ich interesy finansowe. W konsekwencji, biorąc pod uwagę wadliwości  przedmiotowej umowy Sąd uznał, że w takim kształcie nie może ona nadal obowiązywać. Na obecną chwilę wyrok jest nieprawomocny.

Nasza Kancelaria reprezentuje klientów w sporach z Bankami. Warto więc udać się do  prawnika (radcy prawnego lub adwokata), który specjalizuje się w sprawach finansowych oraz kredytach frankowych i  spróbować unieważnić umowę kredytu we franku szwajcarskim. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią pod nr tel.: 791-404-669.

#radcaprawny #prawnik #adwokat #częstochowa #odszkodowania #oddłużanie #oddłużenia #skutecznyprawnik #franki #wygrana #konsument #Santander #kredytyfrankowe