Wygrana z Santander Bank Polska S.A w SO w Warszawie

Czerwiec 2021 r. należy do nas! Z ogromną satysfakcją informujemy o uzyskaniu kolejnego korzystnego wyroku przez naszą Kancelarię w sprawie frankowej. W dniu 11 czerwca 2021 r. w sprawie IV C 2361/20 Sąd Okręgowy w Warszawie zasądził na rzecz kredytobiorców kwotę 34 456,11 zł oraz 74 824,14 CHF z tytułu nieważności umowy kredytu indeksowanego do CHF zawartego z Santander Bank Polska S.A. oraz ustalił nieważność umowy. Sprawę prowadził radca prawny Grzegorz Ledwoń.

W niniejszej sprawie pozew wpłynął do sądu w czerwcu 2020 roku. Korzystny wyrok na rzecz sprawie frankowej na rzecz naszych Klientów został wydany dokładnie rok po wniesieniu sprawy, co w przypadku postępowań prowadzonych przez Sądy Warszawskie jest wyjątkowo krótkim terminem.

Niniejszy wyrok potwierdza słuszność przedstawionej przez nas argumentacji. Sąd w uzasadnieniu do wyroku stwierdził, że pozwany Bank stosował niedozwolone klauzule umowne w postaci klauzul indeksacyjnych, co prowadzi wprost do nieważności całej umowy kredytu, o którą zresztą w imieniu naszych Klientów wnosiliśmy. Ponadto Sąd uznał, że postanowienia umowne w niniejszej sprawie są sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

Każda wygrana sprawa frankowa cieszy zarówno nas jak również klientów. Warto zdawać sobie sprawę że nie każdy prawnik – radca prawny, adwokat prowadzi sprawy z Bankami. Tymczasem nasza kancelaria się w tym specjalizuje. Dotychczas, żadna z prowadzonych przez kancelarię GL i jej prawników spraw frankowych nie została przegrana. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią tel. 791-404-669.

#radcaprawny #prawnik #częstochowa #odszkodowania #oddłużanie #oddłużenia #sprawygospodarcze #obsługafirm #obsługaprzedsiębiorców #skutecznyprawnik

Jedna myśl do “Wygrana z Santander Bank Polska S.A w SO w Warszawie”