Kolejna wygrana kancelarii z PKO BP – unieważnienie kredytu frankowego (umowa „własny kąt hipoteczny”)

Dzielimy się kolejną wygraną naszej Kancelarii tym razem przeciwko PKO BP S.A. W dniu 9 czerwca 2021  roku  w sprawie I C 452/20 Sąd Okręgowy w Częstochowie wydał wyrok ustalający nieważność umowy kredytowej z pozwanym bankiem oraz zasądził na rzecz naszych klientów ponad 63 tys. zł.

Sad uznał, że zawarta przez strony umowa kredytu była od początku nieważna. A co za tym idzie świadczenia spełnione przez naszego Klienta w wykonaniu umowy były świadczeniami nienależnymi (nie należały się Bankowi). Ponadto Sąd w niniejszej sprawie zwracał uwagę na rażące naruszenie interesów naszego Klienta przez Bank.

Dodatkowo Sąd przesądził również wprost o abuzywności kwestionowanych przez nas postanowień przeliczeniowych. Bank posiadał pełną dowolność przy ustalaniu kursów, podczas gdy kredytobiorca na sposób ustalania wysokości kursów nie miał zupełnie żadnego wpływu. Również owa abuzywność przeliczeń kursowych stała się m.in. podstawą nieważności niniejszej umowy.

Sprawę prowadził radca prawny Grzegorz Ledwoń

Niezmiernie cieszy nas ten wyrok, ponieważ nad doskonaleniem naszej argumentacji  pracujemy od dłuższego czasu, wychwytując wadliwości szeregu umów kredytowych, a wszystko po to by pomóc naszym Klientom i wspólnie cieszyć się z ich wygranych.

Aby zwiększyć swoje szanse na wygraną w sprawach frankowych warto zwrócić się do prawnika (radcy prawnego czy adwokata). Nasza kancelaria specjalizuje się w prowadzeniu spraw frankowych. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią w Częstochowie pod nr  tel. 791-404-669 oraz na stronę https://ledwon-kancelaria.pl/.