Kolejna wygrana Kancelarii  Grzegorza Ledwonia z PKO BP S.A. – Spłacony kredyt również nieważny !!

Miło nam poinformować, że kolejna sprawa frankowa z Powszechną Kasą Oszczędności Bank Polski S.A. została prawomocnie wygrana przez naszą Kancelarię.

Sprawa jest o tyle ciekawa, że dotyczyła kredytu, który klienci spłacili w całości w 2015 r. zgodnie z umową. Tyle, że płacąc kredyt zgodnie z umową w rzeczywistości nadpłacili to co się prawnie należało Bankowi.

W dniu 04.03.2021 r. Sąd Rejonowy w Częstochowie w sprawie I C  1473/20 stwierdzając nieważność umowy kredytu denominowanego PKO Bank Polska S.A. zasądził na rzecz naszych Klientów kwotę ponad 48 tysięcy złotych. Z kolei w dniu 15.06.2021 r. Sąd Odwoławczy (Sąd Okręgowy w Częstochowie VI Wydział Cywilny) oddalił apelację pozwanego banku, a korzystny wyrok na rzecz naszych Klientów został utrzymany w mocy. Jest to już kolejna wygrana z pozwanym bankiem w sprawie prowadzonej przez radcę prawnego Grzegorza Ledwonia.

W niniejszej sprawie Sąd I instancji uznał, że umowa kredytu była nieważna od samego początku jako sprzeczna z naturą zobowiązania i ustawą Prawo Bankowe. Sąd wskazał, że umowa kredytu  narusza art. 69 prawa bankowego, który jasno stanowi o konieczności oznaczenia kwoty i waluty kredytu – w konstrukcji kredytu zatem naruszony został warunek przedmiotowo istotny.

Nasza starannie wypracowana argumentacja po raz kolejny znalazła uznanie przed sądami w obu instancjach. Niezmiernie cieszy to nas oraz naszych klientów. Skuteczne prowadzenie spraw frankowych przez naszych prawników potwierdzają również inne wyroki, które w miarę możliwości będziemy publikować. Jesteśmy po to by skutecznie pomagać naszym Klientom. Nasza Kancelaria specjalizuje się w prowadzeniu spraw frankowych i posiada w tym w tej dziedzinie bogate doświadczenie. Zapraszamy serdecznie do kontaktu z naszą Kancelarią w Częstochowie tel. 791-404-669 oraz odwiedzenia naszej strony https://ledwon-kancelaria.pl/

#sprawyfrankowe #częstochowa #prawnik #radcaprawny #unieważnieniekredytu  #kancelaria prawna